Pozycjonowanie sklepów – sposoby

Pozycjonowanie stron jest to działanie mające na celu umieścić naszą witrynę internetową jak najwyżej w indeksie wyszukiwarki Google na dane słowo kluczowe które sami wpisujemy, związane tematycznie z naszą strona i profilem działalności jaką prowadzimy. Efektem pozycjonowania jest znaczne zwiększenie oglądalności naszej witryny przez grupę odwiedzających osób które są zainteresowane produktem czy daną usługą. Z kolei reklama internetowa prostym językiem mówiąc jest to forma reklamy, używająca jako medium Internetu i strony WWW (World Wide Web). Służy ona przede wszystkim w dużym skrócie mówiąc do przesłania informacji marketingowej i pozyskania klientów.

Przykłady reklamy internetowej to na przykład strony rezultatów wyszukiwarki, baner czy marketing oparty o pocztę elektroniczną która ma docierać do wielu osób. Aby reklamy mogły zostać umieszczone na stronach internetowych potrzebne jest odpowiednie narzędzie które fachowym językiem nazywane jest adserwer. Jest to system informatyczny, który umożliwia oraz ułatwia emisję i zarządzanie internetowymi kampaniami reklamowymi, a także raportowanie , a także analizę wyników kampanii. Podstawową zaletą każdej reklamy internetowej jest jej zasięg nieograniczony czasem i warunkami geograficznymi najlepszy zasięg ma reklama internetowa. Początkowo reklama w Internecie przyjmowała formę tak zwanego mailingu, czyli wysyłania reklam za pomocą poczty elektronicznej, którą zazwyczaj każdy internauta posiada jednak wiele osób nawet nie odczytywało tych maili wręcz przeciwnie od razu kasowało.

Jednak w 1993 roku nastąpiła dość znacząca rewolucja – powstała przeglądarka internetowa Mosaic, która potrafiła wyświetlać grafikę oraz ramki. Od tej pory reklamodawcy mogli dotrzeć do szerszej liczby potencjalnych odbiorców, a sama reklama mogła przyjąć formę graficzną czyli znacznie ciekawszą. Druga połowa lat dziewięćdziesiątych XX wieku, to bardzo dynamiczny rozwój Internetu i technologii z nim związanych, w tym również reklamy oraz zaczęła się wtedy promocja stron. Jedną z najpopularniejszych form które przyjmuje reklama internetowa są przede wszystkim banery.

Zdjęcie do artykułu znalezione na stronie Pixabay.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *